niedziela, 10 sierpnia 2014

Witaj na moim blogu...

Witajcie! Z nazwy łatwo jest domyślić się, o czym będzie blog. O parringu fanfiction - Fremione. Czyli połączenie Freda z Hermioną. Nieco nietypowe, ale parring ten ma jednak sporo fanów. Poza tym wiem, że Potterheads lubią czytać blogi o różnych parringach ze swojej ulubionej serii (głównie fanfiki). Wymyśliłam sobie nazwę Pomyluna Weasley i pod takim pseudonimem działam na Blogerze. Myślę, że kiedy skończę to opowiadanie, zacznę kolejne, o innym parringu. Zresztą, przeczytajcie "o mnie", po prawej stronie. Jest tam, że piszę opowiadania o parringach z Harry'ego Pottera. Najpierw zaczęłam pisać opowiadanie o Fremione i zamieszczałam je na stronie Ty masz ziuka wodnego we włosach, Hermi_ona_nina na facebooku. Stwierdziłam, że na blogu znacznie wygodniej będzie pisać, a czytelnikom czytać. Oni również chcieli, bym założyła bloga. I oto jest!
Pozdrawiam Was, moi czytelnicy. Dziękuję Wam za te wspaniałe komentarze, za to, że to czytacie i tak miło odbieracie moją twórczość. Sama, osobiście nie twierdzę, że jestem jakąś super pisarką, o nie. Po prostu lubię pisać opowiadania. Robię to, co lubię.
No to... nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do lektury mojego bloga i komentowania (to dla mnie bardzo ważne)!

~Pomyluna Weasley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz